Värsta veckan.....

...nej nu överdrev jag väl lite. Men lite jobbigt känns det. Vi har så mycket att göra att det snurrar i huvudet just nu. Från och med idag gäller det att bara tänka på en dag i sänder, annars blir det för mycket att hålla reda på. Läget: Är på väg till Falun...soptippen med skräp från Bubblis och Matheus, Mio och hämta bord som de beställt, Ikea shoppa ett helt hem (nästan), Hem och väga upp munkmix inför veckan, Säga hejdå till Fjalar som åker hem till Sollefteå i morgon. Men, om jag överlever den här veckan så ska det väl fixa sig sedan. Jag hör av mig senare idag...då ska jag skriva om våra lillsemesterplaner.....ha en bra dag på er, det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0