3

Just det...3 vaknade jag. Klockan fyra var jag ute och gick. Konstiga typer som var ute. En kille kom i en slags kåpa. Såg ut som han tillhörde ett sällskap som jag inte ens vill skriva namnet på. Ni vet....sådana där som inte gillar människor med annan hudfärg. Skumt! En annan smög in i vår trappuppgång just som jag kom nära. Undrar vad han var ute efter. Stod en lång stund och lyssnade, men hörde inget av honom.
Idag ska vi till västerdalarna igen. Det är släktträffsmöte. Skulle egentligen vara nästa helg, men jag strulade ju till det. Så, mötet blev flyttat till idag. Hela vår släkt...och vi är många....ska ha träff i början på augusti och idag ska vi finslipa detaljerna. Vi brukar vara runt 70 personer tror jag så det gäller att veta hur många som ska ha mat och sovplats. Hade också tänkt klippa gräset vid vår stuga!!!! Ha, omöjligt i det här vädret. Så det får bli auktion istället. Hoppas på många billiga fynd. Rapporterar vad jag köpte senare. Nu ska jag väcka P och så åker vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0