5 timmars sömn....

...borde väl räcka va? Sov till halv sju. Det beror nog på att jag somnade vid halv två i natt. Hoppas bara man är pigg under dagen. Det blir mycket idag. Men jag ska stå på torget så det blir nog lite vila för mig, även om man inte kan sova på plats. Jobb, jobb, jobb väntar. Men det roligaste av allt är att idag ska vi leverera 10 askar av vårt chokladdoppade knäckebröd. Fick en beställning igår. När P&L sen är över ska vi ta tag i Sweet Home Dalarna ordentligt. Då blir det jordgubbsmarmelad för fulla muggar och så ska jag börja gå runt till butiker och sälja. Nu ska jag ta lite kaffe, läsa morgontidningen och så är det bara att ta tag i dagen. Tar med datorn till torget och hoppas på att få lite tid för bloggandet. Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0