Alla detaljer.

Nu ska ni få alla detaljer från gårdagen. På torgplats gäller alltid stänga vid 18.00. Inga undantag görs vid större evenemang. Konstigt!!! Polisen gav oss till slut tillstånd att ha vagnen kvar på platsen över natten....vilket gjorde att torgvakten var skitsur på OSS för att sopbilen var tvungen att svänga runt vår vagn!!! ÅHHH jag blir så matt. Vilka stelbenta regler och människor det finns. Idag ska det stängas klockan 15.00 pip. Ok, då vet vi. Om några veckor skrattar vi åt det här, men just nu är jag bara förbannad rent ut sagt.
Kvällen då.... Vi skulle gå ut och äta hade vi tänkt. Det var bara det att det fanns inte en stol att uppbringa i hela Motala. Fullt överallt. Dessutom fanns det ingen taxi att få och lokalbussarna var 40 minuter försenade. Vad göra? Reino ringde sin stampizzeria och frågade om de kunde leverera inom rimlig tid. En timme tog det och sedan kunde vi äta oss mätta. Skönt. Nu ska vi sälja munkar i några timmar och sedan åker vi hemåt igen. Det blir ju tidigare än tänkt, men jag hinner blogga destå mer när jag kommer hem. Vi syns då om det inte händer något spännande före. Då rapporterar jag direkt.

Här har vi stängt...men är lite sura på grannen som fortfarande har öppet.....surt.

...och här, mitt emot oss, ligger Dressman som hade öppet till klockan tolv på natten...då går det bra...ännu surare.


Kommentarer
Postat av: kicki

mycket problem ni fick. konstigt att de andra hade öppet. men då vet ni till nästa gång haha puss

2010-06-19 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0