Falukalaset anno 2010.

Vad kul det är...fint väder och folk att titta på. Annat än Sveatorget. Det säljs inte så mycket än, men vi vet att det blir betydligt mer om några timmar.

Jag måste bara tala om för er vad jag har kommit på. Varje morgon vaknar jag ju så tidigt och vet inte vad jag ska hitta på. Ibland går jag ut, men det känns lite konstigt att vanka omkring klockan fem på morgonen. Så nu vet jag vad jag ska göra. Jag ska göra sit ups. Det vore väl kanonbra om man blev av med magen när man ändå ingenting har att göra. Har förvarnat P om vad som är på gång...så att han inte blir chockad. Även han tyckte det var en bra idé....undrade bara om jag behövde hjälp. Han erbjöd sig att lägga sig på mina ben om det var svårt med magmusklerna. Snällt va? Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0