Frånvaro av sömn.....

...kan då göra en tokig. Snart vet jag inte vad jag ska ta mig till. Nu är jag less på att tillbringa efternatten och morgonen ensam. Idag tog jag som vanligt en promenad. Strålande väder och inte en människa i sikte. Det var ganska skönt faktiskt. Men det hade varit trevligt att ha någon att prata med. Får väl prata med mig själv...som vanligt. Nu måste något hända snart annars går jag under.
Igår var det full fart på Stora torget i Falun. Mycket folk, men vi stängde vid 22-tiden. Då hade alla nyktra gått hem och de som var kvar hade definitivt inte tankar på några munkar. Abduls barn fick åka med oss hem för de var trötta. Abdul och hans familj säljer brända mandlar på många platser där vi är, så vi känner varandra bra. Hans son somnade i bilen hem...stackarn. Idag kör vi på som vanligt. Öppnar vid 12 och stänger förmodligen vid 22. Igår kväll var vi så trötta så vi sparade disken till idag.....väldigt dumt! Nu står den på bänken och väntar.....undrar vem som tar den......

Så här såg det ut framför scenen igår kväll.

...och så kunde jag inte låta bli att ta ett kort på det här blommande trädet i morse när jag var ute och gick.


Å inte ens den här ville stanna och prata en stund. Nu väntar en ny dag och jag ska bara jobba......utan att tänka. Tänka får jag göra senare. Vi hörs om några timmar då.....?


Kommentarer
Postat av: kicki

vad fint väder ni har. hoppas det går bra idag.

2010-06-05 @ 14:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0