Godmiddag....

Nu tror ni att jag sovit länge idag va? Nehejdå....var på träning kvart över sju och sedan har det varit full fart. Vi håller på att förbereda veckans jobb. Snabbgrossen för inköp av olja och kaffemuggar. Gustavs bageri för beställning av frallor till P&L. Grönsakshandlarna på torget för beställning av baguetter till P&L....Falun för tillklippning av broschyrer till P&L......Kolla priser på vatten på City Gross....mm mm. Nu har vi mellanlandat hemma för lite mat. Hittade något kanongott på City Gross....sniglar i vitlökssmör. Det blir min förrätt. Till varmrätt blir det stuvade makaroner och falukorv. Hörs.


Kommentarer
Postat av: kicki

åh fy sjutton vad äckligt!! var det verkligen gott? det kanske är det men att man vet vad det är för något slemmigt gör det slemmigt äckligt. hehe

2010-06-21 @ 16:49:40
Postat av: brittmarie

herre gud Maria inte äter du väl det där !!!!!

2010-06-22 @ 23:05:19
Postat av: Millis

Fy fan vilka otäcka! Dom där skulle inte jag stoppa i munnen ens om jag fick betalt :s

2010-06-24 @ 11:49:37
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: munkmaria

Men nu är ni väl lite väl pesimistiska. Har ni smakat någon gång? Det är supergott!

2010-06-25 @ 09:21:27
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0