Ibland blir det för mycket.

Om man bara fick vara sig själv, utan att någon annan brydde sig i vad man gjorde så skulle allt vara mycket lättare. Varför ska vissa människor ha åsikter om andra? Räcker det inte med att man försöker vara sig själv...eller försöker man glömma sig själv genom att rikta in sig på någon annan? Är det jobbigt att ta tag i sina egna problem? Låt mig bara vara som jag är...det är nämligen så här jag är. Gilla det eller låt bli, men håll åsikterna för dig själv. Jag tänker inte ändra på mig för att passa dig. Det här ska ni inte ta åt er av....det finns bara en som ska tänka till lite. Alla er andra tycker jag så mycket om. Kom ihåg det.
OK....nu tar vi lite annat. Natten har varit......bedrövlig. Har varit vaken sedan 2!!! Blir en lång dag idag. Torget.....sen kommer B&B...sedan har jag bjudit hem Försten med fru på Tacos. Hör av mig senare, när jag lugnat ner mig lite. Var glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0