Jamen hallååå....

Vilken tid det tog att komma fram till datorn idag då. Men nu sitter jag här. Sweet Home Dalarna har sina marmeladrecept klara. Det var väl bra. Har alltså fått något gjort idag. De sju dödssynderna finns på pränt. Ni ska få en lista senare. Har också fått hem ett egenkontrollprogram...så blir miljökontoret såååå glada. Där ska det fyllas i städrutiner, kylskåpstemperaturer och mycket mycket annat. Sist, men inte minst så har vi ställt munkvagnen på stora torget i Falun. Det är Falukalaset i fyra dagar med start i morgon. Sena nätter blir det....tror vi. Så det gäller att sova gott när man kommer hem!!!! Bubblis har åkt till Stockholm...liksom Fjalar. De sammanstrålar där för att gå på konsert i morgon. AC/DC...tror jag att det var??? Nu har vi ätit tacoresterna från igår och jag ska ta mig till sängen. Natti natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0