Jo då...det knallar på.

Kväll i Falun. Mycket folk, men de flesta ska väl upp och jobba i morgon så de lär väl snart gå hem. Det brukar vara så. Vi är nöjda. Det går som planerat och det är ju bra.

Träffade på Gunnar. Han är knalle, men hade ledigt idag. Tog en korv istället och det kanske var lika bra det för han säljer putsmedel och skurdukar och det hade nog inte gått så bra med tanke på att medelåldern på publiken knappast har lärt sig skura...och än mindre putsa koppar. P säljer och jag gör munkarna. Nyss fick han prata engelska......Inte för att jag är bra på engelska, men i förhållande till P så är jag proffs. För det första så bryter han på polska!!! För det andra så blandar han svenska och engelska hejvilt. Jag och Virre kan fortfarande gapskratta åt en episod då han fick beställning av en engelsktalande som ville ha kaffe och munk. Do you wan´t sucker, frågade han. Gissa om vi låg på golvet och höll oss för skratt allt vad vi orkade. Nu ska vi köra sista rycket här och så får vi se om jag hinner med en blogg till idag eller om vi syns i morgon igen. Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0