Lite stressigt har det blivit.

Då var man hemma då. Tillbringat ett par timmar på lasarettet med farmor och faster. Det gick bra. Före det var jag till Emmaus och inhandlade lite köksattiraljer inför morgondagen. Det blir ju marmeladkok i Duvnäs. Dessutom ska vi doppa knäckebröd så att det blir klart för försäljning. Ska åka till Pyramidbageriet när det är klart och ge dem lite för att få höra vad de tycker om resultatet. Det är ganska mycket att packa. Det ska med grytor, slevar, brickor, choklad, morötter, socker.....ja gud vet allt. Just nu är P och skriver ut etiketterna som ska sitta på chokladaskarna. Det kommer att bli så fint. Har ni vägarna förbi Duvnäs i västerdalarna i morgon, så kom in och köp årets första skörd. Morotsmarmelad med cointreau...kan väl passa på frukostbrödet va? Ett annat måste idag är att ställa fram allt som ska med till Motala på torsdag kväll. Dessutom vet vi fortfarande inte om vår buss blir klar på verkstaden...måste nog ställa in oss på att hyra något.......Så, sist men inte minst ringde min bimentor och ville att jag skulle komma till Vansbro för lektion nummer 2 i biodling...på torsdag!! Så torsdagen blir fullspäckad. Nu ska jag ner i källaren och plocka ihop allt som ska med i morgon. Vi hörs lite senare då. Rusar vidare.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0