Mätt och belåten.

Har just ätit mig mätt på rester ur frysen. Tänk vad gott det var. Nu sitter vi framför varsin dator och har börjat planera för Peace&Love. Vilka mackor ska vi ha...vilken fyllning i baguetterna ska det vara....vilka ska jobba...när? Det är mycket att tänka på. I år ska vi dela ut "flygblad" vid campingen om att vi har extrapriser mellan 11 och 14. Det är den tiden som vi har minst kunder. Kanske kan vi få dit lite fler om vi säljer billigare då. En annan sak vi har att fundera på är hur vi ska bygga. Vi ska ha två försäljningsdiskar för att minska ner nattkön och det blir lite klurigt att få ihop det. Men det ska väl lösa sig.

Än har jag inte kommit upp på vinden och inte lär jag göra det heller. Pappersjobb nu och fotboll ikväll. Brage mot Syrianska klockan 19.00. Har fått lära mig att tänka på vad viljan vill......
Nu har jag också stora funderingar på om det inte är dags att sätta igång med jordgubbsmarmeladen. När ska jag hinna det då? Får leta på en tid.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0