Nej men hej på er...

Det är kväller och jag är mätt som jag vet inte vad. Ätit Tacos....suveränt gott, men för mycket blev det....som vanligt. Idag har det flängts runt igen. Har inte varit på torget många minuter idag. Jag har suttit på sjukhuset som sällskap i bortåt tre timmar. Det var bra. Fick lite kvalitetstid med B&B. Eftersom jag varit vaken sedan klockan två i natt så är jag ganska seg nu. Ska faktiskt lägga mig alldeles snart. I morgon är det resdag. Vi ska ut och titta på torg om allt går som planerat. Vi måste fundera om Sveatorget är rätt plats att fördriva tiden på. Endera byter vi torg eller också lägger vi ner torgandet helt och bara åker på marknader och festivaler. Marmeladerna ska ju också kokas snart så det behövs tid till det också. Kan det bli så att vi kokar marmelad istället för att torga? Verkar nästan så. Ska sova på saken. Natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0