Nu är jag fly.....

...ja ni vet vad jag menar. Skulle in på banken och sätta in pengar till räkningarna den här månaden. Vet ni vad de säger? -Det kostar 200 kronor att sätta in pengar om de kommer från företaget. Hallååååå!!!! -Så då menar du, att om jag står på torget en regnig och blåsig dag och tjänar, säg...350 kronor. Då ska jag alltså betala 200 av de pengarna till er? Det betyder alltså att jag får 150 kronor kvar......Nu är det krig vill jag lova. De tog minsann 200 för mig idag, men jag lovar....DET VAR SISTA GÅNGEN!!!! Vi har en plan. Berättar mer senare.
Torget idag....sisådär. Bättre än vanligt naturligtvis när det är bondens marknad, men inte kanon. Men, jag harvar vidare till fem/sex så får vi se. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0