Nu har jag....

...stått i denna munkvagn i snart tre dagar...och vet ni vad jag lagt märke till? Alla dessa konstiga barnvagnar. Herregud. Nu för tiden ser de ut som rymdskepp. Ja, de ser då definitivt inte ut som något man skjutsar barn i. Förresten så såg jag en som skjutsade sin hund i en. Dagens modeller kan tydligen användas till det mesta...man kan koppla den på cykeln som en cykelkärra...å så kan man göra om dom till joggingvagnar. Alltså, en vagn som man kan ha med sig när man joggar. Och så kan man ha den som en helt vanlig vag...även om den ser riktigt robotaktig ut. Ja herrejösses hur det har blivit.

Så här kan en vagn av idag se ut.....

Eller så kan dom se ut så här.....


Å förr var modellen den här. Är det jag som har blivit gammal, eller har det gått lite för långt?
Nog om detta....Idag går det riktigt bra...fullt upp hela tiden. Enda kruxet som jag ser det är att jag tror att det är söndag idag, så jag blir lite trött när jag kommer på att jag ska stå här en dag till. Men...gilla läget. Vi syns.


Kommentarer
Postat av: Millis

Åh dom på mittenbilden såg ju jätteflashiga ut ^^ Sött med ett litet paraply till oxå :) Men dom kostar multum misstänker jag.

2010-06-05 @ 17:48:21
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Maria

Javisst är de häftiga, men du kan ju tänka dig själv att försöka ta sig runt älven med den vagnen. Du får förmodligen bära den den mesta tiden. :)

2010-06-06 @ 08:22:34
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/
Postat av: Millis

Hihi, tror du? Det låter ju lite jobbigt kanske. Man skulle ha två stycken. En terrängvagn och en cityvagn ^^ Jag får jobba mycket i sommar :p

2010-06-06 @ 12:53:35
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

Ps. Skulle uppskatta om du svarade i min blogg. Är lite krångligt att gå tillbaka och komma ihåg var man kommenterat :p

2010-06-06 @ 12:55:06
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0