På västfronten intet nytt.

Idag har det minsann inte blivit mycket gjort. Jo, en sak......ni behöver inte oroa er för en regnig sommar längre. Det blir ingen. Vi har nämligen investerat i nya, dyra regnkläder. Så nu lär det bli fint hela sommaren. Bra va? Annars har vi bara slappat. Lagat superenkel mat, som sköter sig själv...ja den nästan lägger sig själv på tallriken. Kvällsmaten satte jag P på. Nu är det fotboll på tv. Har ni hört det förut? Misstänkte det. Har letat efter små teckningar från när barnen var små.Funderar på att tatuera deras bilder på mig!!! Har också letat efter några bh-ar...hur stavas det...vad heter det? I vilket fall som helst...de är borta. Saknas tre stycken. Är det någon som äter dom eller är det någon som jävlas med mig? Skulle köpa nya då......hamnade på avdelningen generous!!!! Fattar ni? Panik? Jag vägrar att köpa något från Generous. Aldrig att jag gör det. Hur "stor" är man om man måste gå på den avdelningen? Så nu väntar jag tills jag har tid att gå på en affär där jag kan få hjälp. Kanske kan de hjälpa mig att komma ner någon storlek. Nu ska jag INTE ta någon kvällsfika, utan dricka ett glas vatten och så se om det finns någon bra kriminalserie på tv. Hörs i morgon...då det säkert har hänt något mer att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0