Pust å stånk.

Det är minsann ingen lätt match att städa ur vinden. Massor av spring i trappor. Bara att gå igenom varje kartong är ett helt företag. Vissa saker ska in i lägenheten, vissa ska skänkas och vissa saker ska slängas. Så nu ser det ut som en riktig rövarkula här hemma. Jobbigt är det. Har ringt P och bett om bärhjälp senare. Det skulle han ställa upp på. Så snällt.

De här sakerna ska säljas eller skänkas. Tar stor plats i hallen och då ska ni veta att jag fortfarande inte kommit IN i förrådet än. De här grejorna har jag tagit ut bara genom att stå utanför dörren och plockat ut. Förstår ni hur mycket det är?

Gjorde ett fynd. Hittade vår gamla köksklocka som jag trodde att jag slängt. Den kommer upp på väggen igen. Den nya hänger snett av sin egen tyngd och det är romerska siffror....ursvårt att se när man är halvblind som vi glasögonormar. Harvar vidare då.....vi hörs.


Kommentarer
Postat av: Millis

Snygga stolar!!

2010-06-15 @ 17:08:51
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0