Tidig kväll för mig.

Jag har fått ledigt!!! Var så trött och slut att P skickade hem mig. Det kanske inte är så konstigt att jag är trött. Varje morgon är jag uppe med tuppen och fixar allt jag kan. Sedan åker jag hem och väcker de andra. Det betyder att de får betydligt mer sömn än mig. Så, nu ska jag bara blogga klart sedan blir det sängen. Gud va skönt.

De här stod utanför vårt hus idag och delade ut Cola Zero. Lite häftiga såg de ut, men P&L bojkottar ju Coca-Cola så det stod där utan tillstånd....men musiken de spelade var bra.

På väg ner till vagnen tog jag och Skumberg en cykeltaxi. Häftigt! De kör folk mellan campingen och festivalområdet för 20 kronor. Vilka idésprutor det finns.

Och så den här då......För att ladda din mobil på campingen får du punga ut med 40 kronor. Hutlöst. Först får ungdomarna betala dyrt för festivalbiljetterna sedan ska de dessutom betala dyrt för att kunna ringa hem eller hålla kontakten med kompisarna på detta stora område. På en ballkong hittade vi denna skylt. Coolt va? Det finns snälla människor. Hopp för framtiden.
Nu ska jag sova. Ännu jobbigare dag väntar i morgon. Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0