Tja....

...det blev inte så mycket idag heller. Men en sak som var riktigt rolig var att jag fick besök av en blivande knalle. Vi har gemensamma bekanta och hon ville veta lite hur det är att knalla runt. Vi hade så trevligt. Hon hade massor av frågor och jag tyckte det var så kul att kunna svara på de flesta. Hoppas hon kommer igång snart och att hon trivs så vi kan träffas på olika marknader framöver. Vi kommer att hålla kontakten och jag vill så gärna hjälpa om jag kan. Det behövs fler knallar. Vi är egentligen ett utdöende släkte och det är ju så roligt liv. En sak som hon berättade för mig var att hon kände en kvinna som bor i bostadsvagn på campingen här. Just det har jag tänkt på många gånger, men jag har aldrig träffat någon som vet något om det livet. Det låter så bra. Tänk dig själv.....vi är nästan aldrig hemma...vi kommer att tillbringa mera tid i Duvnäs framöver...och vi bor alldeles för stort nu. Då är väl en husvagn det bästa. Skulle passa mig som handen i handsken. Hoppas.
Jag stannade hemma från fotbollen ikväll. Det var det där med viljan som jag pratade om i ett tidigare inlägg. Jag kände efter....och jag ville inte. Alltså stannade jag här...vid min korkek. Lugnt och skönt. I morgon är det biodling i Vansbro och så snabbt hem för avfärd till Motala. Ingen buss klar, men vi lånar Mattes bil och så kör vi i två dit. Då får vi plats med all packning. Det ordnar sig alltid! Hörs i morgon då.

En sån här skulle man väl kunna klämma in sig i......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0