Tralalalala.....

Idag är det underbart. Solen skiner....jag har sovit hela natten, ända till klockan sex och jag ska åka till mitt älskade västerdalarna. Kan det bli bättre? Livet leker och jag känner mig så stark. Kanon. Fick just ett samtal på mobilen från K. Hon som ska bli knalle. Hon har hittat en bil och en vagn som verkar bra. Så nu sätter hon nog igång snart. Vad roligt det ska bli. Ju fler knallar...destå bättre. Dessutom är hon entusiastisk och har nog ganska mycket jävlaranamma och envishet, och det är bra. Lycka till!
Strax ska jag åka till farmor som fyller år. Vi har stått varandra nära under hela min uppväxt. Vi bodde på samma gård, i husen bredvid varandra. Hon fanns alltid där. Vi har pratat mycket över köksbordet om livets alla sorger och glädjeämnen. Nu fyller hon 95 och det här ska verkligen bli hennes dag.

Grattis älskade fajja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0