Vad ska jag göra?

Sömn...ett kapitel för sig. Nu har jag i alla fall konstaterat att jag sover sämst här hemma. Om det beror på för litet sovrum(blir för varmt), för mycket ljud runtomkring eller att jag bara inte trivs vet jag ju inte. När jag sover i stugan, i skogen eller i Duvnäs sover jag bättre men inte alltid så det är en svår nöt att knäcka.
Idag är det torgdag. P ska stå mesta tiden och jag ska städa ur vårt förråd. Där finns det grejor!!! Ojojoj......Men nu ska det bort. Ska sälja lite, ge bort lite och slänga mycket. Det ska bli så skönt. Så himla onödigt egentligen...att ha en massa saker som man inte använder och inte behöver. Hörde att i England, där finns det inga förråd till lägenheten som du hyr. Va bra! Då blir det ju att man bara köper det man verkligen behöver. Så ska vi också ha det nu. Bort med skiten!! Just nu är det kaffe som gäller. Efter det...träning och sedan städningen då. Vi hörs framåt förmiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0