Äntligen måndag!

 

Visst är det härligt med en ny vecka? Jag har redan gjort min plikt för idag....förutom allt annat som måste göras. Jag har tränat. Gick bra måste jag säga. Förra veckan fick jag några nya övningar och det var inte så bra. Jag hade jätteont, men idag tog jag bort några och körde lite lättare, så nu ska det nog funka. Visar en bild på träningslokalen...och några träningskompisar. Jag frågade faktiskt före om jag fick fota dem, och det gick bra. Idag ska vi också fixa takluckan på vagnen. Någon (läs:P) trampade igenom luckan när det skulle skottas snö på taket. Nu var ju det en baggis i förhållande till vad jag gjorde samma vecka, men det kommer vi till när det är dags för lagning av den......nyfikna? I början av april får ni veta. Ska väcka P nu och sen hör jag av mig om någon timme. Ska försöka hitta lite vårtecken att ge er också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0