Baka muffins är ingen lek.




Idag ligger snön, som alla andra dagar den här vintern, i höga drivor. Aldrig har det väl snöat som i år. Idag kom B&B och hälsade på. De skulle köpa hästskor. Ja, StorB skulle köpa hästskor och LillB ville ju helst gå på Kupolen. Det blev både och. En snabbfika hann de med innan det bar av mot Västerdalarna igen. Ibland längtar jag också dit, till västerdalarna alltså. Men det kan ju bli så kanske. Om våra planer går i lås och allt flyter på så kommer vi att tillbringa mycket tid där framöver. Vi ska nämligen starta upp en firma. Allt är så nytt och spännande och jag hoppas mycket på våra idéer. Jag kommer att gå in närmare på innehållet någon av de närmsta dagarna. Men en sak har vi i alla fall börjat med: Muffins! Ja, vi har bara börjat än. Idag provbakade vi amerikanska muffins. Det gick så där. Men några blev bra. Eller vad tycks? Nu ska jag försöka sova lite. Vi hörs i morgon. God natt


Kommentarer
Postat av: Millis

Vilken rolig sida! ^^ Och den där muffinen vill Molly ha! ^^

2010-03-03 @ 23:39:22
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0