Bankpanik.

Har just kommit från banken. Jag förstår inte.....Varför tar det alltid så lång tid? Och varför går många av kassörskorna på lunch just när det är som mest folk? Tänk om vi skulle stänga luckan på munkvagnen när det är som mest med kö. -Vi måste äta nu, kom tillbaka senare eller stå kvar tills vi har ätit!!! Hallå!!! Har man ett serviceyrke så måste man väl ge service också. Inte nog med det....det kommer ALLTID någon som går fram till kassan utan nummerlapp och säger-Jag ska bara.....SLUTA! Jag ska ju också bara. Vad är det som säger att dennes bara är viktigare än mitt bara. Arg!!!

Kommentarer
Postat av: Millis

Det roligaste med "jag ska bara-folket" är att dom oftast tar längst tid. (talar av erfarenhet) Dels för att man oftast blir irriterad på dom och för att när dom försöker skynda sig så krånglar dom bara till det ännu mer! Hatar jag-ska-bara... :(

2010-03-26 @ 21:02:52
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja visst är det lite hatobjekt över dom. Kanske man borde säga ifrån nästa gång det händer.

2010-03-26 @ 21:14:50
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0