Filmtajm.

I flera veckor, ja t om månader har jag gått och väntat på en film som skulle släppas för uthyrning. Jag har räknat dagar och riktigt längtat till den dagen då jag skulle kunna sätta mig ner djupt i soffan med världens största godispåse och bara njuta av världens bästa film. Idag var det den dagen!!! Förstår ni hur det kändes? Wowh!
Gick ner på stan och hyrde den, köpte världens största godispåse och visste inte hur fort jag skulle komma hem. Hade  fått P att lova att han skulle se hela filmen med mig. Tvingat honom rent ut sagt. Och så var det dags......Jag ska aldrig mer ha några förhoppningar om en film. Jag ska aldrig mer lyssna på någon som säger att något är bra. Jag ska aldrig mer köpa en godispåse!!!! Skitfilm. Alltså...jag förstår inte hur man kan göra en film överhuvudtaget om man inte har en riktig handling. Jag hade kunnat göra det hundra gånger bättre, Och då hade titeln varit: Människor jag mött på trottoaren. Vad filmen hette som jag såg? Ja, skriver jag det så springer du väl ner och hyr den för att se om jag hade rätt. Julie&Julia. Vi synes!

Kommentarer
Postat av: Viktor

haha okej ska kanske springa och hyra den då den värkar ju va bra(nej vet inte vad det e för film)så nej det gör jag inte ;)

2010-03-06 @ 19:12:28
URL: http://guyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0