Frönoja.

Nu förstår jag vad min faster menade med att hon inte kunde åka hemmifrån efter att hon satt sina frön. De dricker ju vatten hela tiden. Så nu gäller det att hålla i om det ska bli något resultat inför odlingssäsongen. Varje dag ska de ha blött. Ja, jag får väl lära mig. Satt och såg ett program på tv nyss, om engelska trädgårdar....ojojoj. Man skulle vara pensionär och bo i England. Viken blomsterprakt. Nu kan man ju få det på dessa breddgrader också om man ger sig katten på det. Det gäller bara att ha tid...och gröna fingrar. Undrar ibland hur det ska gå för oss med alla odlingar samtidigt som vi är på rull med munkvagnen. Men vi har ju mamma och pappa som ska sköta vattningen så det fixar sig nog. Är trött idag och ska sova tidigt hade jag tänkt. I morgon är det sista planeringen inför munkvagnen......affischer och annonsering bl a. Ha en bra natt. Hoppas ni får sova gott. Syns i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0