God middag....

Ibland blir inget som man tänkt sig....har ni varit med om det någon gång? Ja, jag har tagit min sedvanliga morgonpromenad och jag har gjort allt jag brukar...ni vet...frukost och så där, men ändå blev det här en riktigt konstig dag. Ibland blir det bara som att man stannar upp och undrar vad man håller på med. Idag är en sån dag. Man blir liksom lite rädd. Ja, inte rädd för spöken som när man var liten, utan rädd för något som man inte ens vet vad det är. Jag behöver den här dagen till att bara vara, och det ska jag också. Kommer kanske in ikväll för att ge er det där om påsken som jag skrev igår. Om inte....så hörs vi i morgon med nya, friska tag. Ha det bra....om jorden går under!!!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin Blomberg

Så roligt att jag fått tag på denna blogg och kan läsa lite om dina funderingar. Än har jag inte hittat rätt till munk och marmelad, men det är så gott, så jag ska fortsätta leta. Kram!

2010-03-29 @ 13:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0