God morgon, god morgon.

Hej alla....idag är jag glad. Inte av någon särskild anledning, utan bara så där. Har just tagit min sedvanliga morgonpromenad och som vanligt låg stan öde. Ja, en person såg jag och det var ingen vacker syn. En tjej, på väg hem från fest, förmodar jag. Stegen var vingliga och jag såg på henne att hon längtade hem till sängen. Förmodligen ligger hon och sover nu...och så var den lördagen förbi. Hoppas hon hade roligt i natt i alla fall. Jag ska ägna dagen åt lite av varje. Ska försöka hinna med några fler outfits. Det var ju så himla roligt. Skrattade när jag såg kläderna hänga som gamla rukor på galgen. Tightsen blev som smala mattrasor när inte mina kilon fyllde upp dem. Kul var det i alla fall. Ska nog över till Falun en sväng också och så ska vi fundera ut hur vi ska kunna dra ner på elkonsumtionen en timme ikväll och samtidigt se på Körslaget. Big problems! Eftersom jag är inne i en period av "gamla minnen" så skickar jag på er en bild på Plupp. Det är barndomsminnen det. Äske täske!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

åhh jag älskar plupp!!! mamma kn inte u färga håret blått hihi

2010-03-27 @ 12:57:21
URL: http://xanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0