Godmorgon!

God morgon alla vänner. Har just kommit hem från min träning. Idag kändes det som det var för lite övningar på programmet, så nu har min sjukgymnast bokat in mig på en ny genomgång på måndag. Då får jag lite mer att göra. Jag ska i och för sig inte ta ut mig så mycket då min nacke är helt förstörd, men lite till känner jag att jag kan göra. Nu ska jag städa lite lätt så det är gjort till helgen. På fredag ska vi ut på en härlig skotertur med delar av min familj och min bästa vän. Ser verkligen fram mot det och då vill jag att det ska vara fint när jag kommer hem därifrån så att jag bara kan njuta. Vi hörs lite senare under dagen. Då ska jag också lägga in lite bilder så ni har något att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0