Hästräka.

Någon garderobsrensning blev det då rakt inte idag. Istället gjorde vi något mycket trevligare....vi ringde en vän och åkte till Torsångs bästa café för att avnjuta en hästräka. Det är en supergod smörgås vars pålägg består av hästkorv och räksallad. Underbart gott och riktigt fettbildande, men det struntar jag i. Där blev vi sittandes en bra stund och dryftade livets stora gåtor....som marknadsknallar, husbyggen och barnens välbefinnande. Väl hemma igen slog vi oss ner framför våra datorer och där sitter vi än.......Hade fått fler medlemmar till vår FB-grupp, Nu får det vara nog med höjningar av el och bensinpriset. Den har stått stilla ganska länge. Nu kanske det börjar röra på sig. I morgon ska denna medelålders tant ut på skoterturné. Önska mig lycka till. Det lär behövas. Bildbevis kommer.

Kommentarer
Postat av: kicki

åhh jag vill verkligen också åka skoter. ät lite god korv åt mig, men jag tycker att ni borde göra lite pinnbröd också.

2010-03-04 @ 20:51:39
URL: http://xanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0