I brist på annat....

Om man inte kan koka marmelad eller odla bin så får man väl hitta på något annat. Jag valde att shoppa. Ja, det är inte så farligt som det låter. Blev bjuden på vip-kväll på Lindex i Falun. Ringde sonhustrun och frågade om sällskap. Jodå, hon kunde följa. När vi går där och botaniserar säger sonhustrun att det vore kul om v-jeansen kom tillbaka. -De var populära när jag gick på högstadiet, säger hon. Jag tänkte efter......De var också populära när JAG gick på högstadiet. Min sonhustru är 25 och "mina" jeans var i ropet 25 år före det.  Summa sumarum: Dessa jeans har alltså kommit och gått två gånger under min livstid. Hur gammal är jag egentligen? Ska jag kanske sluta längta efter det som varit och inse fakta? Hur som helst, det blev lite köp. Tänkte prata lite mer om kläder och mina outfitsbekymmer i morgon. Lägger med en bild på sonhustrun och sonen. Nu är jag riktigt trött. Ska sova så jag orkar med morgondagen. Hoppas vi hörs då. God natt.


Kommentarer
Postat av: Millis

Åh vad bra jag blev på den där bilden ^^ gilla

Togs det sekunderna innan Micke kom? ^^ fniss

2010-03-26 @ 20:59:48
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja visst blev du bra!!! Micke dök upp sekunderna senare,ja. Synd att inte han blev med på bild då....not!

2010-03-26 @ 21:10:19
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0