I morgon är en annan dag....

Tänk vilka planer jag hade för den här dagen. Jag skulle göra morotsmarmelad och jag skulle skapa lite finheter hade jag tänkt. Men....här ligger vi inte på latsidan. Över en kopp kaffe vid 13-tiden bestämde vi, hux flux, att åka till ikea i Valbo för att köpa nya ben till vår bänkskiva i vagnen. Tio minuter senare var vi på väg. Snabb lunch i Storvik och sedan på rull igen. Det tog väl si så där 20 minuter inne på varuhuset och så hem igen......... Stannade till i Hofors för lite konsultation med en "reklamare", hämta äldsten på jobbet och så vidare mot hemma! Nu vart de kväller......Morotsmarmeladen får ni se i morgon liksom en fin bild jag tog efter vägen hem. Trött....sov gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0