Kväll i Örebro.

Nu börjar det kännas att det är kväll och att dagen varit lång. Först resan hit och sedan ut och äta. Men vad gott det var. Vi var på en kinesisk och Mongolisk restaurang här i stan. Mysig miljö och trevlig personal. Bäst av allt-väldigt god mat. De hade buffé, så alla kunde välja det de tyckte bäst om. Och vi tyckte om kan jag säga. Skumberg tog om fyra gånger. Jag varnade henne för att allt man äter före fyrtio kommer tillbaka som en tsunami av fett dagen efter födelsedagen. Bilden ni ser är på efterrätten som inte heller den gick av för hackor.  Nu är det sängvalsen som gäller och jag hoppas jag får sova riktigt ordentligt så jag orkar frossa i växter på trädgårdsmässan i morgon.  God natt, alla där ute......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0