Morgonpigg.

God morgon alla pigga! Som vanligt kan jag inte sova trots att det är lördag och jag får sova hela dagen. Vaknade klockan sex och nu har jag redan tagit en morgonpromenad i ett lugnt Borlänge. Jag såg bara fyra personer på hela sträckan. Det tycker jag om....att det är lugnt och stilla. Idag ska jag och P ha en mysdag. Egentligen hade vi planerat att åka till Uppsala, men efter lite dividerande fram och tillbaka så bestämde vi att vi skulle stanna hemma och bara vara istället. Vi ska äta ute för att slippa disken och så ska vi se på film. Mysigt! På måndag börjar vi jobba igen efter en lång ledighet...hela vintern. Båda har vi tröttnat på att vara lediga nu så vi startar till veckan. Då blir det planering för nya firman och planering för den "gamla". Nu ska jag ta lite kaffe, så vi hörs senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0