Noll koll.

Ja, då var det dags att tala om mitt stora dilemma. Kläder! Det är så att jag har ingen koll på kläder. Har ingen blick för hur de egentligen ser ut, vad som passar mig och hur stor jag egentligen är. Varje morgon vid påklädning står jag där......tittar in bland kläderna och tar, som vanligt, jeans och tröja. Vad tråkigt. Så nu har jag kommit på en idé. Jag ska ägna dagen åt att gå igenom min garderob. Se vad som passar ihop och hänga hela outfiten på en galge. Därefter ska jag ta en bild på kläderna som hänger där. Ska göra så med alla kläder och därefter beställa hem pappersbilder på varje kreation. Så, på morgonen eller kvällen före kan jag bara titta på mina bilder och bestämma vad jag ska ha på mig. Då behöver jag aldrig få hjärnsläpp av att öppna garderobsdörren. Smart va? Ska börja redan nu. Hoppas att jag kan visa er lite resultat senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0