Nu blir det lördagsmys.......

 

Idag har jag gjort det roligaste jag vet.....varit till soptippen. Tror ni mig inte? Det är sant. Jag gillar att springa mellan containerna och sortera. Skadligt hit...brännbart dit o.s.v. Det lär nog bli flera vändor dit vad det lider. Har ju bara börjat rensa på ytan. Medans jag var till tippen fixade P det sista med listen på vagnen. Det blev bra och nu sitter den på plats. Ska bara målas lite senare. När alla måsten var gjorda återstod det bästa.....lördagsgodis! Tryckte in oss i bilen och drog mot Dollar. Valde stor burk och började fylla. Vid det här laget skäms vi inte för att använda knytnävarna för att trycka ner godiset i burken, som kostar 30 kronor oavsett. Så mycket som möjligt ska ner. Så.....schlagerfinal och världens godisskål är det som gäller ikväll. Hoppas bara rätt låt vinner.....Salem al Fakir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0