Nyhet i sortimentet.



Det är vår....om nu någon inte lagt märke till det. Helt underbart. För första gången på många månader tar jag min morgonpromenad utan täckbyxor. Fatta vilken känsla....flera kilo lättare. Annars har dagen gått i Mahjongs tecken till någons nöjsamhet och en annans förtvivlan. Gissa vem som är vem i den meningen. Så, med andra ord tillskriver jag mig själv all ära av dagens tillverkning av Sweet Home Dalarnas utsökta, smaksatta rapsolja. Efter mycket pillrande och pulande lyckades jag åstadkomma, men viss hjälp av Virre, dessa vackra flaskor. De ska finnas i vårt sortiment framöver och just de här innehåller timjan, i den ena, och dragon och spansk peppar i den andra. Ger extra smak åt maträtterna. Vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0