Snöig söndag.

Det blev ingen fest i huset i natt vilket gör att jag inte behöver dammsuga nu på morgonen. Jag låter grannarna sova. Har iställer varit och handlat veckans mat...i snöoväder. Ja, det var väl inget annat att vänta. Lådigsilingär...för er som kan järnamål. Men, i vilket fall som helst, så är jag på ett jädrans bra humör. Har tänkt dona här hemma idag. Börjar med en dusch tror jag. Sen ska jag blogga några gånger hade jag tänkt. Har köpt en grej nu på morgonen som jag ska pyssla med under dagen. Resultatet får ni förhoppningsvis se om några timmar. Bilderna är från vår "semester" i Örebro. Akvariet stod i köket och var en ren njutning att se på. Rami är Rami och Skumberg är Skumberg. Höres......


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den mamma väldigt smickrande bild.

2010-03-21 @ 16:07:48
URL: http://pagnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0