Söndagmorgon.

Som vanligt är det tidig morgon. Jag har redan varit ute en sväng och jag kan säga att det var inte många själar vakna. Två gubbar med hund var allt jag såg. Men vilken känsla det är att vara ute, mitt i stan och det är helt tyst. Det är man ju inte van vid annars. Igår kväll blev det mest dumburken. Såg schlagerfinalen och jag måste väl säga att det var en bra låt som vann, även om jag höll på Salem. Han föll på målsnöret och det är ju som det är med den saken. Dagen då? Tja....har inte så stora planer måste jag tillstå. Det får nog bli som det blir idag. Kanske jag sitter här mesta tiden, eller så kör jag ett skåprace om jag orkar. Bilden som ni ser i dagens första inlägg är från stugan. Längtar.....sommar, mygg och tidiga morgnar i soluppgång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0