Våryra.

Idag blev det lite hårt arbete utfört. Men det var en härlig dag för biltvätt. Nu är alla fordon rena och fina....ja inte alla. Lilla bilen blev ju genast lortig igen, så fort vi kom ut på stora vägen för hemfärd. Men, vi vet att vi har gjort det i alla fall. Nu på kvällningen skulle jag gå till ok och köpa lite mjölk. Tog som vanligt vägen jag brukar ta varje morgon när jag är ute och går. På mina morgonpromenader möter jag då och då människor som är ute med hunden eller också är ute på morgonpromenad. Aldrig att vi pratar med varandra, men idag var det annorlunda. Jag tror alla är så glada över att våren börjar visa sig så vi blir vänligare i sinnet. Idag hejades det och en tant ojade sig över plasket på vägen. En gubbe log och sa att nu äntligen är det vår. Allt blev så mycket trevligare. Ikväll är det slötime. Ska bara lägga fram mina träningskläder inför morgondagens träning, sen ska jag inte göra något mer.

 


Kommentarer
Postat av: kicki

Ja men till helgen kommer kylan..

2010-03-10 @ 19:09:40
URL: http://xanas.blogg.se/
Postat av: Norrbottens Rökeri AB

Men så trevligt det var att läsa om alla nya idéer och positiva tankar om det nya året. Vi i norr är övertygade om att med Eran positiva energi så kommer den gamla firman, likväl som den nya, blomstra till någonting mycket stort i framtiden. Om det är tillåtet så lägger Norrbottens Rökeri in en beställning på den första burken av varje ny marmelad som finns till försäljning.



Ha det bra i vårsolen...



Nu ska VD Tobias Nilsson arbeta!

2010-03-11 @ 07:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0