Vilken bra idé.



Gud va roligt jag har haft ikväll......Skulle ju ta kort på mina kläder för att lättare kunna välja på morgonen. Synd att jag inte hade mer tid idag. Det var så roligt. Tror också att det var en kanonidé. Passar mig perfekt. Nu behöver jag bara beställa hem bilderna på papper och så kan jag sitta i soffan och bestämma vad jag ska ha på mig. Tyvärr så hann jag bara med tre olika outfits, men det ska inte dröja förrän det blir fler. Redan i morgon hoppas jag att jag hinner med några kreationer igen. Nu blir det till att slappa lite under kvällen och be till högre makter att grannen INTE tänker ha fest i natt. Det har spelats hela dagen...skitmusik dessutom, och jag är rädd att jag ska få stå ut med oljudet i många timmar än. Ses i morgon...ny dag, nya funderingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0