Å så var denna helg till ända....

Nu så...är äntligen hemma igen. Jag doftar munk och svett och jag är hungrig som en varg, men vad skönt det är. Duschen finns ju inom räckhåll och mat det ska jag äta lite senare. Om jag ska sammanfatta helgen så blir det.....kanon. Det gick jättebra. Fredagen var ju bra, det vet ni ju redan. Lördagen var superbra...det vet ni ju också redan. Söndagen var....bra. Det flöt på men var aldrig sådana häftiga köer som det var igår. Det var lite skönt faktiskt. Vi hann med hela tiden. Nu är jag hemma, men P och Virre kommer lite senare. De ska hjälpa till att packa karusellerna först. Vagnen ställer vi på torget ikväll. Det är ju torgdag i morgon....Måndag, tisdag på torget. Onsdag...inköp för nästa vända och städning av vagnen. Och så på torsdag rullar vi mot Norrtälje. Där ska vi husera fredag, lördag och söndag. Jag gillar Norrtälje.....mysig stad. Skulle kunna tänka mig att bo där om det inte var för långt från alla nära och kära. Tv1 och Matheus kommer hit i helgen och vaktar lägenheten. Tv1 börjar sitt nya jobb på måndag. Kul!! Men, nu går jag händelserna i förväg. Nu är det nu som gäller. Dusch var det......syns snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0