Äntligen vinst.

En sak tycker jag är konstigt....varför ligger inte Brage i högsta serien? Det borde de göra med tanke på vilka experter det sitter på läktaren. Alla, jag menar alla kan absolut allt om fotboll. De skriker till spelarna hur de ska göra...hur de inte ska göra och det är ett evigt kacklande om alla missar som görs på plan. Det gormas om att de spelar för sakta...och i nästa sekund hörs det att de spelar för fort. Hallå!!! Och om jag säger något om saken så anses jag som idiot. Så...snälla Brage....missa inte denna chans: Ni får min man...gratis. Han vet exakt hur man ska spela och inte spela. Han har bättre kondis än alla andra på planen och kan placera alla skott i mål och inte utanför. Kan ni missa en sådan chans? Hör av er med det snaraste. Skulle behöva lite lugn och ro när jag går på matcherna och det kan jag bara få om ni tar honom under era vingars skydd. Ev kan jag ta tillbaka honom efter säsongen....men...njae, jag vet inte. Kan vi diskutera det? Till alla som inte var på matchen: Brage-Öster 3-1.


Kommentarer
Postat av: kicki

åh vad roligt att gå på brage- det är ju flera år sen jag gjorde det.

2010-05-04 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0