Att hålla värmen....

...i en bil hela natten är inte lätt. Det fick jag erfara när grannen i morse klockan halv fem startade sin bil och gasade upp den lite. Han frös väl. Själv blev jag klarvaken. Så nu sitter jag här i vagnen i ett regnigt Norrtälje och väntar på att alla ska vakna. Det lär väl dröja. Dessutom lär väl dagen bli urusel eftersom det regnar och är gråruggigt. Sedan är det hemgång...efter att vi packat buss och vagn. Får väl se om bussen håller hela vägen hem. Kanske blir det till att ringa bärgare. Vem vet. Ska den gå lika dåligt hem som hit så är det väl frågan om. Vi får se. Några knallar har åkt hem och kommer inte tillbaka idag. Det gick så dåligt för dem. Så det är lite luckor efter marknadsgatan. Nu ska jag ta ett paraply och ge mig ut på stan. Det lär väl vara sig likt förstår jag. Jag kommer tillbaka. God morgon världen.

Kommentarer
Postat av: brittmarie

hoppas bilen håller!jag håller tummarna

2010-05-16 @ 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0