Av jobb sover man gott....

...tro mig! Jag har sovit till nästan sex idag. Det var länge sedan. Somnade som en klubbad oxe direkt, men först krävdes det en dundertablett och stödkrage. Hade världens värk igår, men det visste jag ju att jag sklle få. Kör ju som vanligt den här säsongen för att se om jag klarar jobbet. Det verkar så....bara jag tar tabletter då och då. Vi gick ner på "stan" för att äta igår kväll. Ingen höjdare. Det var den torftigaste mat vi ätit på länge. Aldrig mer sa vi. Men, mätta blev vi. Det var en thairestaurang och vi var så sugna....smakade ingenting. Så nu vet vi det till nästa gång. Vi kommer att tillbringa mycket tid i Rättvik den här säsongen så det blir en annan restaurang vid de tillfällena. Anledningen till att vi ska vara här mycket är Tisdagskul hela sommaren och så classic car week. Bra platser och så är det ju inte så långt hem heller. Nu ska jag gå och titta om Abbe och Britt-Marie har kommit. De skulle köpa mer dricka till oss och ta med. Det tod ju slut på allt igår. Vi syns lite senare då...ha de.

Virre på thairestaurangen. Motalagänget i bakgrunden.

Virres mat var den som såg trevligast ut. Vår Våra prtioner var det inte ens värt att ta bild på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0