Den som ändå hade....

...mycket mera tid...och den som ändå fick sova ordentligt om nätterna. Här fixas det för fullt inför malungsresan. Jag är trött och det är jättevarmt inne. Svetten bara dryper om mig. Vi har bara fixat det som är inne i lägenheten. Snart ska vi ge oss ner i källaren för att bära upp allt som är där. Tröttsam dag det här, men det ska väl bli bättre bara vi kommer på plats. Förmiddagen ägnades dessutom åt att träffa Lasse med fiskbilen. Han står på torget idag och säljer fisk. Glad som vanligt var han. Efter det åkte vi till Torsång och åt en Hästräka. Det har ni hört förr, men idag var det kanonväder. Strålande. Mätta blev vi också. Nu ska jag fortsätta. Hör väl av mig ikväll när vagnen står på plats i Malung.

Gott var det....hästräka.

...och utsikten gick inte av för hackor den heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0