Det är hockey...

...på tv. Som vanligt sitter experten hemma i min soffa. Själv har jag krånglat med datorn. Trodde ett tag att jag skulle få lov att köpa en ny.......synd!!!! Lugn kväll och nu är jag trött. Som på beställning visade tv 1 ett program om sömnproblem. Tack! Jag sög i mig all information som en svamp, så nu ska här testas. Lavendelte, mörkt i sovrummet och så svalt. Dessutom skulle man bara äta kolhydrater på kvällen och inte dricka kaffe senare än fyra timmar innan sänggående. Det enda jag kan prova ikväll är mörkt och svalt, men i morgon ska jag köpa lavendelte. Kan bli riktigt bra det här. Idag när vi var på thairestaurangen hörde vi att det kom in en gäst som bara pratar och pratar om han får syn på P. Så på bilden här nedanför ser du hur P försöker gömma sig.

Det lyckades ända tills vi skulle gå ut...då var det kört. Jag fick stå utanför en evighet och vänta. Lovade också att ni skulle få se mina nya kläder.

Det här blir väl bra inför bisäsongen? Jag tycker det är skitsnyggt jag!!!!Nu ska jag så sakteliga dra mig mot sängen. I morgon styr vi kosan mot Norrtälje....det skulle bli regn, mycket regn. Vet ni hur skönt det är att halvslumra i bussen och lyssna på regn som smattrar mot taket.....det är livskvalitet det...och lycka. Syns i morgon då?


Kommentarer
Postat av: brittmarie

senaste modet ,istället för burka haha

2010-05-12 @ 22:15:55
Postat av: kicki

du är född till att ha en biodling ju. lite fried green tomatoes

2010-05-13 @ 22:00:27
Postat av: Mamma

Javisst är det så? Stekta gröna tomaterstuket på mig. Love it.....

2010-05-14 @ 08:00:58
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0