Flängdag.

Ja, idag flänger jag runt och gör en massa saker. Jag har varit och handlat, tvättar hemma och nu ska jag till Fröbergs och köpa krokar till en sak!!! När jag var och handlade fick jag en idé.

Gissa vad det här ska bli? Jo, det ska bli torkade rosenblad att blanda i vår choklad. Ni vet väl att rosor går att äta? De sålde ut rosor på affären och jag köpte en bukett för att testa lite. Vi ska ju göra chokladkakor i vår nya firma. I kakorna ska det vara torkade lingon och torkade blåbär. Nu har vi en ny produkt. Med torkade rosor. Kan det finnas något bättre att ge den man tycker om på t ex alla hjärtans dag? Jag tyckte det var en kanonidé. Eller....vad tycker du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0