Hej där......

...ni skulle bara fatta vilken dag vi har haft. Kö, kö, kö....hela dagen. Jag är så slut så jag vet inte ens vad jag heter. Toalettbesök under dagen var inte ens att tänka på...å mat, ha...inte en suck. Jag har sprungit mellan kaffebryggaren och munkmaskinen hela tiden. 74 kilo munkmix har tagit slut och nästan 75 liter vatten. Så gissa om vi gjort rätt för lite mat nu. Vi ska snart gå ut och äta en bit mat, men först ska jag visa några bilder som jag vill att ni ska se. Igår gick det förbi en ung tjej som var så himla häftigt klädd. Hon hade sån personlig stil...ja, jag blev avundsjuk. Jag skulle också vilja vara så där ung och våga. Jag lovar att om jag var 30 år yngre skulle jag också se ut sådär. Hon heter Mimmi....det tog jag reda på idag. För igår försvann hon bara . Hann inte ta någon bild då, men idag dök hon upp igen. Mimmi och Pelle kom förbi vagnen och snabba jag frågade om jag fick ta en bild. Så...här är den...och en till. Synes senare om jag inte slocknar. Har egentligen mer atberätta om dagen, men det får jag ta senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0