Ibland har jag fel.

Jag sa ju i morse att det kändes som det skulle bli bra idag. Ha, vad fel jag hade. Vädret är kanon och det gör nog att ingen orkar handla. Alla knallar har sålt dåligt idag. Alla suckar och skakar på huvudet och hoppas på en bättre dag i morgon. Visst är det folk här, men de bara går och går. Vi väntar på att få stänga för då ska vi gå ut och äta. Det ska bli gott...och tänk att få slippa disken!

Här sitter Charlotte och väntar på kunder. Hon säljer t-shirts och sist vi träffade henne var i Älvdalen på marknaden där. Hon var också på P&L förra året.

Och här står Leif och väntar på sina kunder. Han säljer tidningar och böcker. Den som letar efter gamla exemplar av någon speciell serietidning kan göra fynd hos honom. Sedan kan jag upplysa er om att han är från Mockfjärd, så han känns lite "hemma". Nu ska vi stänga så vi hörs lite senare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0